Opinia użytkownika: Edyta_602
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: kolejny raz wizyta w tym banku pozostawiła po sobie słabe wrażenie. Za każdym razem tłum ludzi oczekujących na załatwienie swojej sprawy- niezależnie od pory dnia. Jest po prostu za ciasno, za mały lokal a na 5 stanowisk ( w odległości ok 1 m od siebie, bądź oddzielone przepierzeniem) obsługuje zwykle 3 doradców, a w godz. lanczu 2. Poza tym sam proces obsługi przy stanowisku trwa bardzo długo ( w porównaniu do obsługi w innych bankach), średnio ok 20- 30 min. Bez najmniejszego problemu można usłyszeć z czym zgłasza się klient, jego dane osobowe (wykształcenie, wysokość zarobków, wysokość oszczędności... dane wrażliwe!) i doskonale zobaczyć kwotę jaką klient przynosi bądź zabiera ze sobą. W zasadzie żadnej dyskrecji. Lokal poza tym, ze jest mało ergonomiczny to jednak w miarę dobrze urządzony - dominuje ciepły, żywy zielony kolor, jest czysto, są miejsca siedzące dla klientów i stolik z akcesoriami (kredki, klocki) dla dzieciaków, dystrybutor z wodą, na telewizorze wyświetlane są slajdy z ciekawostkami. Ulotki, które są umieszczone na stelażu to przede wszystkim oferty kredytowe, brak widocznych informacji o lokatach czy innych sposobach inwestowania. Pracownicy dobrze przygotowani merytorycznie, na biurku porządek- żadnych kubków z kawą czy dokumentów służbowych, schludnie ubrani, choć ...nie tak dawno obsługiwała mnie pani ( nie wiem czy nadal tam pracuje), której biała bluzka nie dopinała się w biuście i można było zobaczyć jej czarny biustonosz, a spódnica była tak wysoko podciągnięta, że widać kliny rajstop-dla mnie jako kobiety niesmacznie to wygląda.