Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Sprzedawca wysłał do mnie zakupiony towar firmą kurierską DHL w czwartek. Tego samego dnia dostałem informację od tejże firmy w postaci sms'a i wiadomości email, że kurier zjawi się u mnie w piątek w godzinach 11:30-13:30. Niestety o godzinie 14:00 kuriera jeszcze nie było. Stwierdziłem, że musi mieć opóźnienie, przełożyłem umówione spotkanie na inny termin, ale kurier ostatecznie do mnie nie przyjechał i nikt mnie o tym nie uprzedził. W związku z tym, tegoż samego dnia, napisałem do firmy maila opisując zaistniałą sytuacją. Odpowiedź otrzymałem dopiero w poniedziałek rano (w sobotę biuro DHL jest czynne), iż przesyłka zostanie dostarczona tegoż dnia, ale nie było w niej nawet słowa przepraszam za zaistniałą sytuację i marnowanie mojego czasu.