Opinia użytkownika: Agnieszka_3970
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: O ile jakość obsługi w tym sklepie ma się dobrze, tym gorzej jego ofertą i zachowaniem w nim porządku.Udałam się do tego sklepu, głównie po kurtkę softshell, która była w promocji. Niestety kurtek już nie było, a była dopiero 15ta. W koszach z odzieżą panował chaos. Pracownice były tylko na kasach. Nikt nie porządkował towaru, nie było możliwości się zapytać sprzedawczyni o cokolwiek. W związku z tym kupiłam kilka produktów spożywczych, które były mi potrzebne. Były czynne dwie kasy, jednak tworzyły się już spore kolejki. Obsługa przy kasie przebiegała sprawnie i szybko. Sprzedawczynie były ubrane w koszulki z logo LIDL'a i miały spięte włosy. Pani na kasie była miła i uprzejma. Patrząc przez pryzmat jej obsługi można polecić ten sklep, jednak szkoda, że nie ma tam więcej pracownic, które służyłyby klientom pomocą.