Opinia użytkownika: Krzysztof_12
Dotycząca firmy: Microsoft
Treść opinii: W dniu dzisiejszym wypełniłem ankietę na temat jakości obsługi przez serwis Microsoft i nie zostawiłem na tym molochu suchej nitki, gdyż obsługa klienta była na słabym poziomie.Zgłosiłem się po pomoc techniczna, gdyż nie wiedziałem jak mam usunąć konto w domenie live.com z racji sprzedaży smartfona z Windows Phone. Okazało się, że przez ponad 2 tygodnie Microsoft borykał się z problemami technicznymi, za każdym razem kiedy prosiłem o wygenerowanie kodu bezpieczeństwa przychodził z wielogodzinnym opóźnieniem i przez to nie mogłem usunąć konta. W końcu napisałem do HelpDesku, dwa razy dostałem niemalże taką samą odpowiedź, która nie rozwiązała mojego problemu. To wstyd, żeby technicy tego koncernu nie potrafili ze zrozumieniem przeczytać moich słów, właściwie to skandal.