Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Opierając się na dobrej opinii o tym sklepie, zamówiłam towar poprzez serwis Allegro. Dobra cena, wielu kupujących na danej aukcji, odbiór osobisty - to czynniki, które zdecydowały o zakupie.I to był pierwszy błąd. Bardzo szybko okazało się, że pomimo wciąż trwającej aukcji "kup teraz" (nie byłam ostatnią kupującą osobą) towaru zabrakło w magazynie. Pracownik zaproponował mi towar w 2 mniejszych opakowaniach, ale w niezmienionej cenie. Zdecydowałam się. I to był kolejny błąd. Po kilku dniach oczekiwania na termin odbioru osobistego okazało się, że owszem towar jest zgodny z ustaleniami, ale nie jest tym, który pierwotnie zamawiałam a jedynie podobnym tego samego producenta. Mały szczegół o którym zapomniał wspomnieć konsultant, proponując zmianę zamówienia. Zrezygnowałam z odbioru, żądając zwrotu pieniędzy i kontakt z Neo24.pl urwał się na kilka dni czyli do czasu, aż ponownie, w sposób bardzo zdecydowany przypomniałam o swojej transakcji. Otrzymałam informację, że towar z aukcji już jest w magazynie i zostanie mi wysłany. Kolejny tydzień (nawet ponad) oczekiwania i w końcu, po 3 tygodniach dostałam towar, za który zapłaciłam w kilka minut po wzięciu udziału w aukcji. Firma absolutnie nie przekonała mnie, ze warto robić z nią transakcję. Niedomówienia pracowników i bardzo długi czas realizacji, a zwłaszcza sprzedaż towaru "widmo' skutecznie mnie zniechęciła do kontaktów z tą firmą.