Opinia użytkownika: Agnieszka_3957
Dotycząca firmy: Góralska Chata
Treść opinii: O godzinie 11.36 w czwartek, 28.08.2014 podeszłam do stoiska Góralskiej Chaty. Oprócz mnie przy ladzie było początkowo 2 innych klientów, po chwili już tylko jeden. Pań obsługujących było 3, jedna z nich zdawała się robić porządki, tzn. odkładać różne rzeczy, z których korzystają, na miejsce. Właściwie od razu jedna z Pań przywitała się ze mną i zapytała co podać i w czym może pomoc. Wyjaśniłam, że szukam szynki bez konserwantów, jak najbardziej naturalnej, dla dziecka. Poleciła mi kilka z asortymentu wyjaśniając różnicę między nimi. Ponadto zaproponowała, iż mogę skosztować, każdej z tych wędlin. Skorzystałam z propozycji, tym samym stwierdzając, że różnice w smaku, o których mówiła, są wyczuwalne. Zapytała czy czymś jeszcze jestem zainteresowana. Poprosiłam także o jedną z kiełbas. Zaproponowała mi także zakup sera. Płatność kartą przedłużała się z powodu braku zasięgu (stąd ocena 3 za organizację i czas obsługi). W tym czasie Pani zagadywała moje dziecko, aby nie wykazywało zniecierpliwienia. Z powodzeniem. Personel był miły i uprzejmy. Wszystkie Panie nosiły firmowe koszulki, bez etykiet z imionami. Sklep sprawiał wrażenia czystego i schludnego, bez technicznych problemów np. z oświetleniem czy awarią sprzętu.Zakupy tam trwały 10 min. Panie pożegnały się uprzejmie.