Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Ta stacja paliw znajduje się przy drodze krajowej nr 45, stosunkowo niewielka placówka o pierwszym wrażeniu wizerunku, niebudzącym zastrzeżeń. Zaplecze sanitarne bardzo nowoczesne, bardzo eleganckie i higieniczne, widać tu dbałość na najwyższym poziomie. Niestety obsługa mało kompetentna, albo kompetentna inaczej. Pani Iza podliczyła moje zakupy, o karcie Vitay na punkty, nawet nie wspomniała ale sama ją wręczyłam, zdawała się być lekko zaskoczona, aczkolwiek starała się to ukryć słowami ”o, jeszcze karta, tak, oczywiście”. Potem jednak okazało się, że punktów Vitay paragon nie zawierał, na co pani powiedziała, że czasami tak jest, że punktów nie widać. Tu weszłam z z Izą w polemikę, zbyt długo posiadam tę kartę i wiem, że jeśli nie ma punktów na paragonie, należy je wprowadzić w sposób. Tzw. ręczny, reklamacyjnie. Tu przyszła z pomocą druga pracownica, Jola, trzymając stronę koleżanki, najpierw próbowała mówić, że za zakupy (Hot Dog i Hot Dog + pepsi) nie przysługują, nie dałam za wygraną, więc twierdziły zgodnie, że nie wiedzą, dlaczego system punktów mi nie doliczył i kategorycznie twierdziły, że nic nie można zrobić. Nieudolność albo spryt na zainkasowanie, należnych mi 300 punktów – fatalna postawa, nielicująca z nienagannym wyglądem.