Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Kontak z infolinią mBanku. Potrzebowałam informację o wpłatomatach mBanku /nie euronet-u/ w moim mieście. Warunek, by wpłatomat był czyny w dzień świąteczny, dokładnie 15 sierpnia br., ponieważ potrzebowałam dokonać transakcji pilnego przelewu po wpłacie. Dzień wcześniej nie udało mi się wpłacić kwoty do wpłatomatu sieci mBank w centrum handlowym, wpłatomat był nieczynny. Informacje przekazane przez konsultanta nie wiele pomogły. Ze strony internetowej banku wypisałam placówki mBanku wpłatomaty, większość zlokalizowanych w centrach handlowych (nieczynnych w dniu 15 sierpnia). Tym sposobem zostały 3 wpłatomaty zlokalizowane na zewnątrz budynków, które powinny być dostępne. Konsultant podał przez infolinię adresy, ale po moim stwierdzeniu, iż są to placówki z centrów handlowych, wycofał się z podanych informacji. Po konkretnym zapytaniu, z mojej strony o jedną z wybranych trzech lokalizacji, potwierdził, iż wpłatomat jest nieczynny (był zepsuty). Ocena obserwacji: W dzień ustawowo świąteczny placówki handlowe nie pracują, wpłatomaty w nich są nieczynne i taką informację na ten dzień konsultant powinien znać. Podano mi adresy wpłatomatów w centrach, dopiero po mojej uwadze konsultant się z tego wycofał. Zepsuty na dany dzień wpłatomat nie powinien wogóle być brany pod uwagę przy podawaniu (dogą mlinii informacji) lokalizacji. Pytałam o wpłatomaty z mojego miasta, gdzie domyślałam się, iż część placówek to nieczynne centra handlowe, wcześniej znalazłam informacje adresowe ze strony internetowej banku. Chodziło tylko o aktualizacje CZYNNYCH NA DANY DZIEŃ (w konsekwencji tylko dwa adresy), które pracowwnik powinien znać. Gdyby to było dla mnie obce miasto, zakładam, że pół dnia spędziłabym na jeżdżeniu od miejsca do miejsca z miernym efektem. Nie każdy musi wcześniej sprawdzać te informacje w internecie. Porażka, infolinia banku, która nie spełnia swoich zadań.