Opinia użytkownika: Jakinf
Dotycząca firmy: Selgros
Treść opinii: W sklepie Selgros został zakupiony tablet Goclever. Urządzenie - jak się okazało - wysyła niekontrolowane SMS-y na numer międzynarodowy. Kilkukrotne reklamacje nie doprowadziły do usunięcia problemu, kończyły się natomiast próbą przerzucenia winy na użytkownika. W momencie, kiedy użytkownik zgodził się na płatną naprawę, jednak pod warunkiem faktycznego wskazania czym zawinił - urządzenie zostało naprawione bezpłatnie poprzez wymianę płyty głównej. Niestety podczas tej operacji reklamowany towar został porysowany, a sklep nie widzi możliwości rozwiązania tego problemu. Urządzenie od sześciu miesięcy znajduje się w nieprzerwanej reklamacji i nie można z niego korzystać, a sklep uchyla się od przyjęcia jakiegokolwiek stanowiska zasłaniając się korespondencja z producentem i jego serwisem.