Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W hipermarkecie Tesco możemy spotkać kasy samoobsługowe,które mają przyspieszyć obsługę klientów oraz ułatwić im płatność za zakupy. Po ostatnich doświadczeniach wole już sobie poczekać w kolejce do normalnej kasy. W dniu wczorajszym udałam się na szybkie zakupy do Tesco Extra. Po wyborze poszukiwanych produktów udałam się do kasy. Pani z obsługi zachęciła mnie do skorzystania z kasy samoobsługowej, argumentując brakiem kolejki. Błędem było skorzystanie z tej kasy. Na samym początku "zaatakowała" mnie starsza Pani z obsługi, iż koszyk MUSI być po lewej stronie kasy. Miałam zaledwie kilka rzeczy i trzymałam koszyk w ręku, bo było mi łatwiej. Często korzystam z tego typu kasy w Piotrze i Pawle i jakoś z takim problemem się nie spotkałam wcześniej. Po zeskanowaniu kilku produktów zaczął się pojawiać błąd dotyczący położenia produktu w "strefie pakowania", produkt już tam był, jednak kasa kazała go położyć. Przyszedł miły Pan z obsługi, kilka kliknięć i już było ok. Kolejny problem pojawił się w momencie zakupu piwa, gdyż wymaga to zatwierdzenia przez pracownika. Poprosiłam Panią z obsługi, która stała najbliżej czy mogłaby zatwierdzić, jednakże ona stwierdziła, że nie może, że musi przyjść ktoś inny. Rozumiem, nie posiadała odpowiednich uprawnień, jednakże odpowiedź na moją prośbę niemal wykrzyczała z bardzo niemiłym tonem. Po dłuższej chwili przyszedł Pan z obsługi i zatwierdził. Kolejnym minusem korzystania z tej kasy był brak możliwości zapłacenia PayPass, ale to już taka drobna uwaga. Podsumowując oceniam obsługę tego sklepu na taką sobie, ze względu na wiele wad kasy, która miała skrócić czas mojej obsługi, znacząco go wydłużając. Do niskiej oceny przyczynia się również niezbyt sympatyczny personel.