Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Po wejściu do sklepu od razu rzuciły mi się w oczy nieuporządkowane pudełka koło półki ze słodyczami. Oprócz niechlujnego wyglądu utrudniały wyminięcie się ludzi z wózkami zakupowymi.Przechadzając się zauważyłam dwoje pracowników, którzy ze sobą rozmawiali. Stali tam parę minut ale żadne z nich nie uprzątnęło bałaganu pomimo iż z miejsca w którym stali widoczne były pudła. Po zrobieniu drobnych zakupów udałam się do kasy. Otwarte były 3 kasy. W kasach były duże kolejki ok 5 osób do każdej z nich. Widząc napływających klientów do kas jedna z kasjerek wezwała dzwonkiem pomoc. Bardzo szybko zjawiła się kolejna kasjerka, która bardzo szybko obsługiwała. Pani była miła , stosowała zwroty grzecznościowe, natomiast jedyne co mi się nie podobało to brak uśmiechu, a właściwie obojętny wyraz twarzy