Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Od lat jestem klientem stacji BP. Jednak ostatnio obsługa odrobinę mnie zawiodła. Kiedy zapłaciłam za zakupy,(kawa,kanapka,papierosy,gazety) bo tym razem nie tankowałam, nie otrzymałam jak zawsze kuponu na dodatkowe punkty w ramach posiadanej karty. Grzecznie zapytałam Panią z obsługi,dlaczego nie otrzymałam kuponu, na co dostałam dość niegrzeczną odpowiedź,że one drukują się losowo i nie zawsze się je dostaje. Drążyłam dalej,jednak nie uzyskałam jasnej odpowiedzi i niestety nie otrzymałam kuponu. Wiem też,że za zakupy w WBCafe powinnam otrzymać punkty. Pani z obsługi niestety trochę się zamotała w udzielaniu mi wyjaśnienia, niestety jasnym było dla mnie, że nie zna zasad i co gorsza zostawiła mnie z niewiedzą przy stanowisku odbioru kawy i w środku mojego kolejnego zapytania poszła obsługiwać innego klienta. Jednak należy zaznaczyć,że sama obsługa i jej czas nie budzi zastrzeżeń i w pełni mnie zadowala. Asortyment pozwala na dokonanie szerokiego wyboru a obsługa generalnie jest zorientowana na klienta i jego pełna satysfakcję.