Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: Jestem długoletnią klientką banku ING. Pewnego dnia przyszłam zmienić numer telefonu kontaktowego do mojego rachunku. Byłam obsługiwana przez starszą, ale bardzo kompetentną panią, która oprócz dokonania zmiany mojego numeru kontaktowego zaproponowała także założenie Programu Smart Saver, rachunku na który odporowadzane jest 2% z zakupów zapłaconych kartą do rachunku. Swoją propozycję poparła tym, że często płacę kartą i mam kilka rachunków oszczędnościowych. Zastosowała bardzo dobry chwyt sprzedażowy- widziała jakim jestem klientem i nie zaproponowała mi np. wzięcia kredytu tylko możliwość oszczędzania. Jeśli chodzi o ofertę banku ING, to oprócz deponowania pieniędzy oraz możliwości kredytowania, proponują różnorodne ubezpieczenia czy to osobiste czy też mieszkania. Pracownica sklepu pomogła mi zalogować się do systemu i dokonać zmiany telefonu, czas obsługi był bardzo sprawny i szybki. Co się tyczy wyglądu miejsca obsługi jest to główny oddział banku ING, jego wystrój jest przepełniony reklamowym pomarańczowym kolorem. Na wystrój banku składają się białe kanapy, które nadają ciepły wystrój lokalowi, stanowiska są także podzielone na oddziały kasowe oraz na stanowiska stacjonarne.