Opinia użytkownika: Urszula_456
Dotycząca firmy: Simple
Treść opinii: Po moim wejściu zostałam zauważona i sprzedawczynie z uśmiechem mnie powitały. Jedna z nich po chwili podeszła i zadała w pytania "Jakie kolory panią interesują? Jaki rozmiar pani nosi?" po czym pokazała mi kilka fasonów, zaczynając od marynarki na przecenie, a później 3-4 kroje z nowej kolekcji. Sprzedawczyni zaniosła 4 produkty do przymierzalni, którą wskazała. Powiedziała, że jeśli trzeba będzie przynieść inny rozmiar, to jest w pobliżu. Po chwili podeszła i zapytała, czy podoba mi się któraś marynarka. Wtedy poprosiłam o radę. Kiedy wyraziłam wątpliwość względem koloru, sprzedawczyni powiedziała, że kolor szary rozjaśnia mi cerę i wyglądam bardzo promiennie. A kiedy wyraziłam wątpliwość co do jakości produktu, podkreśliła, że wełna bardzo dobrze się nosi pod warunkiem, że nie jest prana w pralce, tylko czyszczona chemicznie. Poinformowała o 2-letniej gwarancji na towar oraz o możliwości reklamacji, jeśli zauważy się defekt. Potwierdziła także zadowolenie innych klientek z tego produktu. Zaproponowała także spódnicę w tym samym kolorze co marynarka, a kiedy powiedziałam, że nie będę jej na razie mierzyć podała także inne kolory, z którymi marynarka wyglądałaby dobrze. Sprzedawczyni wypowiadała się w sposób jasny i zrozumiały, zachowywała kulturę języka i używała zwrotów grzecznościowych.