Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Ta obserwacja pochodzi sprzed miesiąca i ten czas był mi potrzebny na zdystansowanie się do niej, bo tę stację paliw Orlenu postrzegam bardzo pozytywnie, co jest wynikiem moich wielokrotnych wizyt tutaj i co za tym idzie, wielu bardzo pozytywnych opinii. Jednak dzień 15 lipca był nieco zawodny dla mnie i tym samym, chyba także dla obsługującego mnie pracownika, młodego, grzecznego mężczyzny - ”W”, który jednak nie miał zbyt wielkiej wiedzy na temat aktualnych promocji i tak się stało, że nie zyskałam 500 punktów, które były w ofercie zakupów lipca, za 2 kawy mrożone. Najpierw pracownik zapewniał mnie, że wszystkie są punktowane, potem okazało się, że punktów system nie naliczył, czego pracownik wyjaśnić nie umiał i stwierdził, że już nie da się nic zrobić. Potem jednak przyszła inna, bardziej doświadczona pracownica, która sprawę wyjaśniła. Przeproszono mnie za tę sytuację, usprawiedliwiając mężczyznę, który (jak się okazało) był nowym pracownikiem i ciągle uczył się. Rozumiem to, ale nie może być tak, że klient nie zyskuje przez brak pełnej wiedzy personelu, program Vitay funkcjonuje od bardzo dawna, należy dokładać starań do jego realizacji. Jeśli pracownik się uczy, powinien mieć swego mentora u boku. W ogólnym wyrazie, do tego Orlenu nie mam zastrzeżeń, bo zawsze spotykam tu życzliwość, obsługa jest sprawna i dobrze zorganizowana. Poza tym opisanym zdarzeniem, reszta była bez zarzutów, nawet najlepszym zdarzają się ”wpadki”, ale skutkują konsekwencjami, w tym przypadku – nie za wysoka ocena.