Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W godzinach południowych byłam w markecie. Moją uwagę zwróciła karma dla psów w promocyjnej cenie, której nigdy wcześniej nie widziałam w żadnym sklepie. Niestety nie zapamiętałam jej dość długiej nazwy. Wieczorem chciałam sprawdzić w Internecie jej dokładny skład i porównać z obecną, którą je mój pies, niestety nie mogłam znaleźć informacji na temat jaka to karma. Zadzwoniłam do marketu, gdzie Pani z informacji połączyła mnie z Kierownikiem Zmiany, ponieważ sama nie była w stanie podać nazwy marki karmy innej niż powszechnie znane. Kierownik Zmiany był bardzo nieprzyjemny, nie wykazywał większego zainteresowania by powiedzieć mi jakie produkty są dostępne na markecie, chociaż wyraźnie określiłam miejsce, gdzie widziałam karmę (przy kasach). Powiedział mi, że karmy tam nie ma, a na magazyn nie będzie szedł żeby podać mi informację o którą proszę. Reasumując, musiałam osobiście pójść do sklepu raz jeszcze następnego dnia, by uzyskać dane o karmie, która nadal leżała w tym samym miejscu wraz z cenówką wskazującą promocję.