Opinia użytkownika: Stawiam_na_jakość
Dotycząca firmy: BYTOM
Treść opinii: Dn. 06.08.2014r robiłam zakupy w centrum handlowym Agora w Bytomiu na Placu Kościuszki 1 i postanowiłam wejść do sklepu Bytom, by zakupić tam koszulę i krawat. Bardzo się rozczarowałam, kiedy nie zostałam powitana w żaden sposób przez personel sklepu (trzy panie na sali sprzedażowej przy kasie, bez żadnego zajęcia), a po dłuższym przeglądaniu asortymentu żadna z pań nie podeszła do mnie. Dlatego, że potrzebowałam wspomniane produkty sklepu Bytom, sama podeszłam do jednej z pań prosząc o pomoc. Jej zainteresowanie mną i obsługa mnie była wysoko nieprofesjonalna. Pracownica była nie zainteresowana mną. Musiałam sama wychodzić z inicjatywą, o wszystkie produkty sama pytać. Pani odpowiadała zdawkowo. Nie prezentowała mi innych rozmiarów, nie doradzała. Czekała, aż skończę zadawać pytania. potem odeszła. Sama podeszłam do kasy i tam moje produkty zostały skasowane. Nie zostały mi zaproponowane żadne produkty impulsywne (np. pasek przy kasie, pracownica nie wspomniała o żadnej promocji, z której mogę skorzystać, kupując inne produkty itp.)Taka sytuacji zdarzyła mi się już dwukrotnie. Wcześniej wizyta, podczas której kupowałam pasek, wyglądała bliźniaczo podobnie.