Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Po wejściu do placówki czułem się zagubiony, brakowało jakichkolwiek oznaczeń typu: "Kasa" lub "Klienci indywidualni". Rażąco niskie standardy obsługi, pani się nie przedstawiła, ponadto podczas obsługi klient musi stać. Obsługująca mnie pani nie potrafiła odpowiedzieć, czy istnieje możliwość płatności kartą w internecie. Oferta banku jest bardzo niekorzystna, zwłaszcza dla osób, które są pełnoletnie i uczą się w liceum, specjalna oferta jest tylko dla studentów i seniorów. Po moim zapytaniu o wydrukowanie tabeli opłat i prowizji poproszono mnie o sprawdzenie jej w internecie. Ostatecznie ją jednak otrzymałem. Jednak należy przyznać, że placówka pomimo dużej ilości osób była czysta, wystrój wnętrza, mimo iż nie "rzuca na kolana" był bardzo estetyczny.