Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Po raz kolejny jestem załamany obsługą w banku w którym prowadzę rachunek. Przed obsługą należy pobrać bloczek z automatu. A później jest tylko gorzej. Chciałem tylko wpłacić na konto pieniądze. Na pierwszej sali są cztery stanowiska obsługi, przy wszystkich czterech siedzą pracownicy, ale klientów indywidualnych przyjmuje jedna! Na moją prośbę czy mogę wpłacić pieniądze na konto odpowiada mi pani że ona obsługuje tylko klientów 'firmowych', więc siedzę i czekam, kolejka rośnie, moje zdenerwowanie również. To kolejny raz kiedy w tym banku jestem traktowany jak zło konieczne, zresztą nie tylko ja się skarżę, sporo klientów jest niezadowolonych. Panie między sobą siedzą i plotkują na prywatne tematy, nieudolnie ściszają głos. Nie polecam placówki- po raz kolejny nic się nie zmieniło.