Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Moja obecność w CH Karolinka w dniu 5 sierpnia, to tylko i wyłącznie Auchan, sklep niedawno uruchomiony w miejscu poprzednika – Reala. Trochę zdziwiły mnie pustki w wielu działach sklepu (głównie odzieżowy), ale gdy przyjrzałam się bliżej, zdziwienie ustąpiło, bo wiele cen, wręcz ogrom promocji, co żółte metki zdradzały. To zapewne konsekwencje niedawnego otwarcia tej placówki i tego dnia, po otwarciu (jak mniemam), klienci wykupili, co się dało. To dla mnie zrozumiałe, byłam to ok. 13-ej.. Szczególnie, ucieszyły mnie ceny pończoch, więc małe zaopatrzenie sobie zrobiłam. Kilka innych drobiazgów, także wylądowało w moim koszu. Na sklepie, w ogólnym ujęciu - panował porządek, choć w dziale kaw i herbat, w alejce poniewierały się puste pudełka/folie po wypakowanym towarze. Szukałam określonej kawy, obecny pracownik nie umiał mi pomóc. Kasjerka przy kasie nr 12, tez nie była w pełni przygotowana do obsługi i na widok karty płatniczej Auchan, nieco się speszyła. Nawet o nią nie poprosiła na wstępie (program Skarbonka), gdy zabierała się za kasowanie moich zakupów, ale wręczyłam jej sama. Co więcej, później w domu, sprawdziłam paragon, nie było na nim śladu, aktywności karty Auchan, zarówno punktowej, jak i płatniczej, więc nie wiem jakim cudem, kasjerka skanowała kod do Skarbonki, a w miejscu płatność widniało – inne karty płatnicze, powinno być – karta Auchan. Posiadam tę kartę od bardzo wielu lat, wygląd paragonów jest mi znany, więc na jego podstawie mogę stwierdzić braki obsługowe. Sklep jest zorganizowany na wzór innych tej sieci, nie ma tu kas samoobsługowych, choć stanowisko, jakby istnieje, ale jest to faza ciągle organizacyjna, zapewne z początkiem funkcjonowania, natomiast są liczne stanowiska standardowe i oczekiwanie na obsługę kasową nie miało miejsca. Cieszę się, że powstał Auchan w Opolu, bywam tu często, zakupy też były dane, ale personel wymaga jeszcze gruntownego doszkolenia.