Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Różne doświadczenia miewałam z tym bankiem, zarówno te, za które chwaliłam, jak i takie, które gruntownej krytyce, z mojej strony podlegały. Jednak telefon od pracownika, pani Agnieszki i w dodatku w sobotę (9 VIII) był nie tylko sympatyczny z przebiegu rozmowy, ale także mile zaskakujący, bo sprawa wymagała kontaktu, bardziej z mojej strony niż odwrotnie – aktywacja nowej karty kredytowej, którą otrzymałam jakiś czas temu, ale do końca miesiąca i tak używam poprzedniej. P. Agnieszka zadzwoniła do mnie już 9-go, abym nie przeoczyła faktu aktywacji i z nowym miesiącem mogła wygodnie używać karty, aktywowała mi ją, po weryfikacji danych. Dotąd sama musiałam dzwonić na infolinię, co 3 lata, tym razem bank wyszedł naprzeciw oferty dla mnie i dopełnił formalności ”sam”. Rozmowa trwała może z minutę, była bardzo przyjazna, w treści nie pominięto słów uznania za dotychczasowe korzystanie z usług SC Banku.