Opinia użytkownika: Artur_647
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Od jakiegoś czasu miałem problem z tzw. "płatnymi' smsami. Dowiedziałem się, że trzeba się udać do Operatora sieci, a najlepiej załatwią to w Al. Niepodległości. Udałem się do wspomnianego salonu. Lokal średniej wielkości 6 stanowisk do obsługi. Nie działała maszynka do wydawania numerków. Numerek dostałem od Pana w punkcie info. Spędziłem tam 2 godziny. Przede mną były tylko 3 osoby. Zablokowano mi płatne smsy, oraz zwrócono kwotę którą straciłem. W trakcie czekania zauważyłem, że pan przy jednym ze stanowisk wyjątkowo długo wypisywał fakturę. Potem pojawiła się "z nikąd" jakaś pani, która podeszła do tegoż pana bez numerka, po odbiór telefonu. Co jakiś czas chodziły w tę i z powrotem dwie Panie z obsługi, które sprawiały wrażenie, że coś robią. Wygląd salonu nienaganny i czysty. Ale tempo obsługi porażające. Pracują dobrze, ale zdecydowanie za wolno. Jak ktoś ma dużo czasu, to może skorzystać, ale jak komuś zależy na czasie to nie polecam.