Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: Po raz kolejny robiłam zakupy w Auchan Opole, nowopowstałym sklepie tej sieci i po raz kolejny nie podobał mi się mój paragon – nie był widoczny stan programu ”Skarbonka”, a płatność kartą sieciową była oznaczona, jako inne karty płatnicze. Po powrocie do domu postanowiłam zadzwonić na informację i spytać jak to jest w Opolu, bo przecież inne sklepy tej sieci drukują te informacje na paragonach. Jako wieloletni klient Auchan i posiadacz ich karty programowo płatniczej od ponad 10 lat, wiem o czym mówię. Nr telefonu był na paragonie, więc nie było problemu z kontaktem, najpierw zgłosiła się jedna pani, która przełączyła mnie do innej. Rozmówczyni najpierw się zdziwiła mówiąc mi, że może nie brałam produktów oznaczonych Skarbonką (to nie ma znaczenia, stan Skarbonki powinien być widoczny, kod karty skanuje się i to wystarcza)), inni klienci mają takie informacje, na co powiedziałam ”proszę panią, karty Auchan na Opolszczyźnie nie są nader rozpowszechnione, przecież dopiero co powstaliście, a ja jestem zbyt długo klientem Auchan, aby wiedzieć o czym mówię” i naświetliłam pani jeszcze raz sprawę. Rozmówczyni diametralnie zmieniła treść, dziękując za informację, obiecała zająć się problemem. Takie podejście jest do przyjęcia, a nie pierwotne twierdzenie. Pracownicy opolskiego Auchan muszą liczyć się z tym, ze zakupy u nich robią nie tylko ci, którzy dopiero poznają ten sklep, ale też ”starzy wyjadacze”, tacy jak ja, którzy z siecią Auchan są za ”pan brat” i niedociągnięcia im wytkną.