Opinia użytkownika: Ilona_337
Dotycząca firmy: Diverse
Treść opinii: Witam,w maju tego roku będąc u lekarza w Krakowie przy okazji odwiedziłam galerię i "dokonałam" zakupów w sklepie Diverse. W skład zakupów wchodziły : bluzka oraz sweter na łączną kwotę 58 zł. Niestety w kasie dostałam wyższy rachunek. Zorientowałam się dostając paragon do ręki, że na metce za swetra była kwot 39 zł natomiast na paragonie widnieje49 zł.Pytam sprzedawcę… dlaczego na metce jest inna cena? On oburzony wręcz na mnie, że jego to nie interesuje sprawdzając w komputerze cyt:” Ja mam w systemie 49 zł i nie zmierzam za inną kwotę tego sprzedać.”Przyniosłam grzecznie wszystkie swetry z wieszaka i pokazuję, że na każdym swetrze jest przypięta taka sama cena tj.39 zł.Ponownie sprzedawca nie ma zamiaru nic mi zwracać, wręcz jestem traktowana z miną kpiącą na twarzy sprzedawcy, że ubiegam się o 10 zł. Nie chodziło w tej sytuacji o pieniądze tylko o zasady ,uczciwość oraz kulturę sprzedającego. Nawet młody człowiek powinien ją posiadać zwłaszcza pracując na takim stanowisku, reklamując markę i cały sklep. Nie mając czasu prosić o rozmowę z kierownikiem sklepu (…. a tak powinno się zrobić aby takie sytuacje w tym sklepie nie miały więcej miejsca… )ponieważ była godzina 20.30 postanowiłam zwrócić zakupy. Sprzedawca z miną drwiącą odebrał zakupy i zwrócił kwotę najdrobniej jak mógł ze zdaniem cyt: „ proszę sobie zabrać torbę papierową bo za nią pani zapłaciła.” Następnie z uśmiechem przy innych klientach cyt:”…dziękuję ,ze znalazła Pani błąd zmienimy ceny !”Nie mówiąc słowa przepraszam poprosił nowego klienta do kasy.W sklepie Diverse robię zakupy od lat mają bardzo dobre produkty. Nigdy jeszcze nie byłam tak potraktowana w żadnym sklepie...byłam w ogromnym szoku wracając do domu.