Opinia użytkownika: Agnieszka_3900
Dotycząca firmy: merlin.pl
Treść opinii: Proces zamówienia przebiegał poprawnie, zamówienie przez Internet bez problemów, wybranie formy płatności (karta płatnicza), informowanie o statusie przesyłki, szybkie dostarczenie do punktu odbioru.Niestety ku mojemu zdziwieniu w punkcie odbioru przy ulicy Mogilskiej okazało się, że nie mogę zapłacić kartą płatniczą tylko gotówką. Co było jeszcze dziwniejsze, w sklepie którym odbierałam przesyłkę był terminal do płatności kartą, który działał- natomiast nie można nim płacić za zakupy w merlin.Sprawdziłam jeszcze raz maila, który dostałam po dostarczeniu zamówienia - była w nim informacja, że można płacić kartą.Miła Pani kasjerka zadzwoniła nawet na helpdesk merlina z tym pytaniem i tam uzyskała informację, że rzeczywiście są punkty w Krakowie w których można płacić kartą, akurat w tym punkcie nie można, a na stronie jest błąd- firma Merlin świadomie wprowadza Klientów w błąd!