Opinia użytkownika: Joanna_2963
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Czystość w najbliższej okolicy sklepu oceniam dobrze. Wózki sklepowe były czyste, nie zalegały w nich stare paragony i śmieci. Zaraz za drzwiami wejściowymi dostępne były ulotki z aktualną i przyszłą ofertą. Podłoga na sali sprzedaży była bez zarzutu. Przy stoisku na pieczywo dostępne były jednorazowe rękawiczki i torebki na pieczywo. Stoisko owoce/warzywa uporządkowane. W Lidlu bardzo podoba mi się porządek na półkach, brak pustych kartonów. W alejce z napojami nie ma pustych opakowań foliowych. Sama ekspozycja na półkach czy stołach jest zawsze nienagannie uporządkowana. Ekspedientka zapytana o towar którego nie było aktualnie na sklepie, sprawdziła czy jest on dostępny na magazynie i przyniosła mi go. Widać było, że nie był to dla niej problem. Po wybraniu wszystkich artykułów udałam się do kasy. Otwarta była jedna, druga właśnie miała zostać zamknięta. Kasjerka przed zejściem z kasy zwróciła jednak uwagę na to że kolejka się powiększa i ponownie otworzyła swoje stanowisko. Zostałam powitana słowami ''dzień dobry'', kasjerka upewniła się że koszyk zakupowy jest pusty i przystąpiła do skanowania produktów. Po chwili podała kwotę do zapłaty. Płaciłam kartą, otrzymałam paragon i potwierdzenie zapłaty. Zostałam zaproszona ponownie.