Opinia użytkownika: Tomik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kilka wizyt w sklepie i zawsze ta sama impresja - ostatni raz! Obsługa najzwyczajniej robi łaskę, że zainteresuje się klientem lub zaoferuje mu pomoc. Obsługa w kasie trwa niesamowicie długo i pomimo problemów kobiety tam pracującej nikt z pracowników nie kwapi się do żadnej pomocy, niekonieczne mając jakieś pilne zajęcia. Ostatnio dokonując zakupu zauważyłem, że jest inna cena naklejona na towarze inna zaś została nabita na kasę fiskalną (różnica ok. 10 zł przy cenie rzędu 180 zł) Spytana o powód różnicy sprzedawczyni stwierdziła, że "nie zdążyli jeszcze zmienić ceny na towarach".Sklep ogólnie markę ma w kraju niezłą, jednak suwalskie jego wydanie - ze względu na obsługę - kładzie całą renomę. Moje doświadczenie kilkukrotne, opinie znajomych generalnie są podobne.