Opinia użytkownika: Artur_647
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Jakość obsługi w sklepie Biedronka, przy ul. Goldoniego 1 w Warszawie oceniam bardzo negatywnie. Brak rzetelnych informacji i pomocy personelu przy poszukiwaniu danego artykułu. Jako stałemu klientowi nie odpowiadają mi długie kolejki przed kasami. Zauważalna jest duża rotacja kasjerek w tym punkcie handlowym. Kasjerki są zawsze "uczące się", więc obsługa klientów trwa "wieki". Przy czym można zaobserwować ich znudzenie na twarzach.W sklepie tym towar jest wiecznie nie poukładany na pułkach (nieustanne "przyjęcie towaru"). Palety zalegają między regałami utrudniając robienie zakupów. Ponadto przy paletach stoją ekspedientki wykładające towar, rozmawiając o swoich sprawach prywatnych. Punkt handlowy nie posiada umieszczonych cen przy niektórych towarach, co stwarza konieczność szukania obsługi powodując niepotrzebną stratę czasu klientów.