Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Zakupów w Komputroniku dokonałam dwukrotnie. Rok temu - bez zarzutu i dwa tygodnie temu - z mnóstwem komplikacji:1) Mimo iż na stronie produktu MS Office 2013 widniała informacja, że przy zakupie oprogramowania łącznie z komputerem, cena pakietu obniżana jest w promocji o 50 zł, zniżka została uwzględniona w zamówieniu dopiero po mojej osobistej interwencji.2) Jeden z zamówionych artykułów, mimo iż na stronie oznaczony jako "Dostępny" okazał się być wycofany ze sprzedaży. Zamówienie - opłacone! - "wisiało" w systemie przez kolejne 4 dni robocze dopóki sama nie skontaktowałam się ze sklepem i nie powiedziano mi o wycofaniu produktu ze sprzedaży.3) Mimo iż brakujący produkt kosztował 129 zł, na konto zwrócono mi tylko 79 zł. Po mojej trzeciej już z kolei interwencji u obsługi klienta, okazało się, że "omyłkowo" na fakturze policzono cenę wspomnianego w pkt 1) MS Office 2013 po cenie sprzed promocji (co "tłumaczyło" te brakujące 50 zł zwrotu). W wielkich bólach odzyskałam resztę pieniędzy, ale...4) Mimo iż w zamówieniu wyraźnie zaznaczyłam opcję dostawy towaru do domu w godzinach 17-22, przy wysyłce z magazynu odznaczono opcję dostawy w godzinach 8-12... Cudem ktoś z domowników był tego dnia obecny, kiedy przyjechał kurier.5) Mimo iż sklep najwidoczniej miał ogromny problem z prawidłowym i terminowym zrealizowaniem mojego zamówienia (łącznie 5 dni roboczych!), nie przeszkodziło to działowi telemarketingu wydzwaniać do mnie już 10 minut po złożeniu zamówienia z ofertą ubezpieczenia laptopa od zalania i innych nieszczęść, które na niego czyhają w moim domu.