Opinia użytkownika: Dominik_225
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłem sklep sieci lidl. Podczas zakupów potrzebowałem pomocy pracownika w celu odnalezienia produktu z ulotki. Pracownik mimo iż był zajęty, bo rozkładał towar, od razu po moim pytaniu pomógł mi go odnaleźć. Słowa uznania, gdyż w większości sklepów kończy się na stwierdzeniu: "Jak nie ma na półce to znaczy że nie ma." Kolejny plus za szybką reakcję pracowników, kiedy stałem w kolejce; były 2 kasy otwarte, a po chwili zwiększającej się kolejki, kolejna kasa otwarta. Ocena sklepu: Towar dokładanie wyeksponowany, na półkach ład i porządek (jedynie kilka produktów porozrzucanych po koszach, ale to z winy klientów), asortyment z gazetki rzeczywiście znajduje się na stanie, cenówki towarów czytelne i umieszczone koło produktów, ceny aktualne zgodnie z ulotką, podłoga czysta, brak ubytków w oświetleniu sklepu, regały i lady chłodnicze czyste, gazetki promocyjne na stendzie przy wejściu jak i wyjściu w odpowiedniej ilości. Wygląd zewnętrzny sklepu: elewacja czysta, wózki poustawiane na swoim miejscu i pospinane, pojemniki na śmieci nie były przepełnione, na parkingu brak widocznych śmieci.