Opinia użytkownika: naitsyrk
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Z usług telepizzy skorzystałem 4 razy, za każdym razem pizza była zamawiana do domu. Za pierwszym razem po wykonaniu telefonu był taki szum na słuchawce, że nie dało się rozmawiać ze sprzedawcą. Na pizze czekałem ponad godzinę. Przywiozła ją osoba, która nie była ubrana w firmowy strój i nie miała przy sobie ani grosza by wydać pieniądze. Ostatnio zamiast kolacji postanowiłem, że zamówię sobie pizzę. Był kolejny problem, iż pracownik nie znał oferowanych produktów i kazał czekać, bo szukał ściągawki lub ulotki. Przyjechała oczekiwana pizza, która była przewieziona tak, że wszystkie składniki były przyklejone do górnej części opakowania. Dziś wspólnie ze znajomymi postanowiliśmy po zakupach w Galerii wybrać się do tej restauracji na kawę. Pracownicy nie wiedzieli jakie kawy mają w ofercie, nie wiedzieli czy można płacić kartą, a stał terminal. Oczekiwanie na kawę trwało 10 min pomimo tego, że nie było klientów i były dwie osoby przy ladzie. Po 10 min z łaski swojej podano kawę.