Opinia użytkownika: Marcin_1357
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Chciałem podpompować koła na stacji benzynowej przy hipermarkecie Carrefour, ale okazało się, że urządzenie jest zepsute. Pracownica stacji odpowiedziała, że nie wie, kiedy zostanie naprawione. Tego dnia była to już trzecia stacja benzynowa z zepsutym kompresorem, więc postanowiłem wejść do hipermarketu Carrefour i kupić własny kompresor. Próba samodzielnego odszukania takiego urządzenia na półce sklepowej nie powiodła się. W pobliżu nie było nikogo z obsługi sklepu, kto mógłby mi pomóc. Zapytałem jednej z pracownic, krzątającej się w innym dziale, czy sklep ma w sprzedaży taki produkt, ale nie uzyskałem żadnej informacji. Kobieta nie wiedziała również, do kogo mnie skierować. Również mężczyzna z obsługi sklepu, którego zapytałem w drugiej kolejności, nie potrafił mi pomóc. Dopiero trzecia osoba spośród pracowników Carrefoura, którą poprosiłem o pomoc, znała lokalizację szukanego produktu. Mężczyzna był zajęty swoimi zadaniami, więc tylko wytłumaczył mi, gdzie mogę znaleźć kompresor i szukany produkt rzeczywiście tam był.