Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Kontynuacja akcji tematycznej ”Zasmakuj w Oriencie” to druga część wydania gazetki/folderu ofert handlowych Biedronki, ważna od 24 VII, ale dostępna była w sklepie, już dzień wcześniej, liczne egzemplarze, umieszczone były w podajniku przedsionka i także na stoliku, w pobliżu kas. Zadbano, aby klienci mogli się już zaopatrywać i planować, ewentualne zakupy. Na okładce ładna dziewczyna, o urodzie, z lekka azjatyckiej, tajemniczy uśmiech na twarzy. W zawartości, na początku trochę standardowych obniżek artykułów będących stałą ofertą sklepu, natomiast 2/3 to orientalne produkty, pochodzenia Tajlandia, Japonia, Indie, Chiny i Wietnam. Nie brak kulinarnych pomysłów z przepisami, są konkursy z nagrodami, jest też kupon rabatowy na wybrany produkt, jest duża różnorodność asortymentowa w przejrzystych prezentacjach, pełnych kreatywności plastycznej. Wydawnicze pomysły Biedronki, raczej nigdy się nie skończą, mogą być inspiracją dla innych placówek/sieci handlowych.