Opinia użytkownika: Dominika_562
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Z okazji Dnia Matki postanowiłam podarować coś wyjątkowego mojej mamie i w tym celu udałam się do perfumerii Douglas w galerii Echo w celu zakupu perfum. Przez kilka minut sama poszukiwałam potrzebnego produktu, a kiedy go nie znalazłam poprosiłam o pomoc panią z obsługi pracującą w sklepie. To był niestety błąd. Nie dość, że nie udało mi się dowiedzieć, czy poszukiwane perfumy są dostępne, Pani zaczęła bombardować mnie dziesiątkami opinii o podobnych produktach, prezentować mi próbki i "ganiać" po całym sklepie ambitnie uznając chyba, że pokaże mi cały asortyment w kilka minut. Niestety moje zainteresowanie kolejnymi prezentowanymi produktami malało w przeciwieństwie do ich ceny. Poszukiwane przeze mnie perfumy kosztowały ok. 200 zł, natomiast proponowane mi zamienniki nawet ponad dwukrotność tej kwoty. Na domiar złego, kiedy poprosiłam o chwilkę momentu do zastanowienia Pani bynajmniej nie zostawiła mnie samej, ale czuwał cały czas przy moim boku bacznie patrząc czemu się przyglądam, co było co najmniej nieprzyjemne. Kiedy stwierdziłam, że nie jestem niczym zainteresowana Pani niemal dosłownie machnęła na mnie ręką z wyraźną irytacją i zostawiła mnie sama (w końcu).Wystrój sklepu oraz uniformy personelu były nienaganne. Podobnie poziom informacji o produktach (poza tym, którego szukałam). Niestety nachalne i nieprzyjemne zachowanie Pani-doradczyni zupełnie pozbawiły mnie chęci zakupu w sklepie Douglas.