Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Potrzebowałam mp3 do pracy, więc zamiast kupić ją w porządnym sklepie z takimi rzeczami poszłam do marketu, bo wiadomo jak się zniszczy to nie będzie szkoda. Na pudełkach produktów bardzo mało informacji, więc żeby się czegoś dowiedzieć trzeba zapytać pracownika. Znalazłam taką osobę po dosłownie 10 min kręcenia się miedzy regałami i wypatrywania w dodatku okazało się że nie zajmuje się ona tym działem i trzeba czekać na kogoś innego a ten ktoś jest na przerwie. Czekam. W końcu zjawia się pan i lakonicznie pyta "co jest?". Pracownik mówi do mnie na Ty.Nie potrafi udzielić mi odpowiedzi co zawiera pudełko. W końcu znika na kolejne 5 min żeby pudełko otworzyć. pokazuje mi co jest w środku ale nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie związane z jakością. Decyduje się zaryzykować i kupuję. Pan wręcza mi to rozwalone pudełeczko i z tym produktem każe iść do kasy. W domu okazuje się, że mp3 jest zepsuta więc wracam do punktu obsługi gdzie chcę wymienić towar. Pani dzwoni po tego pana który mnie obsługiwał i mimo że stoję w kolejce pierwsza zanim doczekam się przybycia spadam na trzecie miejsce. Wszystko mozolnie posuwa się do przodu i chociaż dostaję nową mp3 nie mam ochoty już nigdy robić tam zakupów. strata czasu