Opinia użytkownika: Justyna_1625
Dotycząca firmy: Bank Ochrony Środowiska
Treść opinii: Po wejściu do oddziału nie zostałam zauważona, nie czułam się mile widziana. Pracownicy byli w tym czasie zajęci i nie nawiązali ze mną kontaktu wzrokowego. Dopiero po upływie dwóch minut zostałam sympatycznie przywitana i zaproszona do stolika. Celem mojej wizyty było poznanie oferty banku dotyczące pewnego produktu. Pytania, które zadawał mi doradca na początku rozmowy były zbyt mało precyzyjne, przez co cała rozmowa była nieco chaotyczna. W moim odczuciu, gdyby pracownik zadał mi więcej pytań na początku, szybciej zrozumiałby moje potrzeby i cała wizyta trwałaby krócej (rozmowa dotycząca moich potrzeb trwała ok. 20 min). Doradca przedstawił mi dwie oferty, zgodne z moimi oczekiwaniami, w między czasie reklamował inne produkty i przedstawiał zalety banku. Pracownik zachowywał się sympatycznie i naturalnie, w sposób jasny przedstawił mi ofertę, dzięki czemu złe pierwsze wrażenie minęło. Finalnie skorzystałam z produktu. Mimo kilku uwag, zdecydowanie rekomenduję bank i tą placówkę.