Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_739

Dotycząca firmy: Komputronik

Treść opinii: Wiedziona nienaganną opinią wśród znajomych i rozpoznawalną marką, postanowiłam za pomocą sklepu komputronik.pl nabyć nowy komputer dla siebie (stary padł).Szukałam koniecznie sklepu, w którym mogę z bogatego asortymentu dobrać odpowiadające mi podzespoły, kupić je wszystkie w jednym sklepie i za niewielką dopłatą skorzystać z usługi składania sprzętu na miejscu. Mój cel padł na sklep internetowy komputronika, gdyż mogłam przejrzeć sobie podzespoły, skompletować zamówienie nie wychodząc z domu - tak też zrobiłam.Wszystkie elementy, które zamówiłam widniały w sklepie jako dostępne w ciągu 3 dni.Po złożeniu zamówienia został mi przydzielony z imienia i nazwiska konsultant, moje zamówienie widniało jako "w trakcie kompletowania". Wszystko super.po 10 dniach od złożenia zamówienia postanowiłam skontaktować się ze sklepem. Moje zamówienie nadal było kompletowane, a osoba, która osobiście miała się zająć moim zamówieniem nie napisała nawet e-maila, że zamówienie się przeciągnie (w ciągu 3 dni roboczych każda z części powinna znaleźć się w sklepie zgodnie z informacją na stronie).Napisałam e-maila, z zapytaniem o co chodzi i kiedy mogę się spodziewać sprzętu.Nie otrzymałam żadnego e-maila.Po kolejnych 4-5 dniach złożyłam zamówienie na podobny sprzęt w innym sklepie, sprawa została załatwiona bardzo szybko i bezproblemowo.Napisałam więc do komputronika, aby anulował moje zlecenie, skoro nadal jest ono kompletowane. (jego status nie zmienił się od ponad 2 tygodni).Po całym zdarzeniu napisałam historię tego zamówienia na opineo i zapomniałam o sprawie.Mniej więcej miesiąc później dostałam e-maila od pani z działu marketingowego komputronika, z prośbą o wycowanie opinii z serwisu w zamian za nowego pendrive-a.Jasno wyraziłam swoje zdanie na ten temat, zwłaszcza, że po zalogowaniu do mojego konta na ich stornie, moje zlecenie nadal było w statusie "do rozpatrzenia".NIKT, powtarzam NIKT nie przeprosił mnie za to, że olano moje zamówienie, że nikt nie skontaktował się ze mną ani nie raczył anulować zlecenia po wszystkim, NIKT, prócz pracowniczki, która próbując tuszować nieprzychylne opinie próbuje przekupić ludzi tanimi gadżetami.Stany magazynowe w sklepie są tylko zmyłką. Zamówienie nie jest ofertą w rozumieniu prawnym więc może się okazać, że cena w rezultacie będzie inna od tej prezentowanej w "sklepie".Doprawdy nie wiem, po co tworzyć sklep z artykułami, których się nie ma, w dodatku podając fałszywe ceny, które są nieadekwatne do tego, co potem wyjdzie na rachunku.Nie polecam tego sklepu. Dla ciekawskich i zainteresowanym mogę podesłać korespondencję z pracownikiem działu marketingu oraz historię zamówienia w komputronik. Idę o zakład, że moje zamówienie nadal jest tam do realizacji.