Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: WCHODZĄC DO SKLEPU NIE BYŁO RUCHU. PODCHODZĄC DO PÓŁEK Z BUTAMI KRĘCIŁAM SIĘ DOBRE 10 15 MINUT LE NIKT MNIE NIE ZAUWAŻYŁ, NIKT DO MNIE NAWET NIE PODSZEDŁ I NIE ZAPYTAŁ CZY POTRZEBUJĘ POMOCY. PANIE BĘDĄCE W PRACY BYŁY ZAINTERESOWANE JEDYNIE SWOIMI PRYWATNYMI SPRAWAMI. PODCHODZĄC DO KASY Z ZAKUPEM, CZEKAŁAM KOLEJNE 2 MINUTY ABY KTOŚ PRZYSZEDŁ I SKASOWAŁ MÓJ TOWAR MIMO BRAKU KOLEJKI. BYŁAM ROZCZAROWANA. ZWRACAJĄC UWAGĘ KASJERCE, ŻE CZEKAM ABY ZAPŁACIĆ, PODESZŁA Z OBRAŻONĄ MINĄ. PODZIĘKOWAŁAM ZA ZAKUP I WYSZŁAM BEZ TOWARU. TOWAR NA PÓŁKACH POROZKŁADANY OK, ZACHOWANY PORZĄDEK, JEDNAK W ŚRODKU PUDEŁEK ZNALAZŁAM 3 PARY BUTÓW NIE BĘDĄCE ROZMIARAMI Z PUDEŁKA. OBSŁUGĘ OCENIAM BARDZO SŁABO