Opinia użytkownika: Małgorzata_2313
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Zamierzam szybko zrobić zakupy i pędzę oddać się przyjemności leniuchowania. Podjeżdżam pod Biedronkę. Niestety dopiero po kilkunastu minutach znajduję miejsce parkingowe. Zmierzam do wejścia .Odraza widzę panujący wokół bałagan. Idę dalej. Nic lepiej .Po podłodze poniewierają się papierki, worki, porozrzucane kartony. Towar w nieładzie. Na sali obsługi brak. Wygląda tak jakby nikomu nie to przeszkadzało. Pomimo trudności że w miarę „szybko” robię zakupy. Kieruję się w stronę kas ponownie niemiła niespodzianka. Déjà vu. Kolejka jak wczoraj. Nie ma w tym jakiejkolwiek logiki. Na cztery kasy otwarte dwie .W tym ta, która jest uszkodzona. To jakiś absurd. Ale to nie koniec problemów. Ponownie przedłuża się czas moich zakupów. Kasjerka nie zna wszystkich kodów. Wysila się . Robi się trochę nerwowo. W końcu wychodzę zrezygnowana i zmęczona. Niech ktoś odpowiedzialny przejrzy na oczy. Ludzie w samym sezonie jest tam mnóstwo turystów. Jak tak dalej będzie wielu z nich, tak jak ja zrezygnuje z zakupów w tym dyskoncie.