Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: City Sport
Treść opinii: Personel bardzo angażuje się w obsługę swoich klientów, niestety jest ich tylko dwoje na cały sklep i uniemożliwia to im jednoczesną, sprawną obsługę, bieżące rozpakowywanie towaru na sklepie, a także dbanie o porządek. Więc to na pewno jest minusem. Kierownik musi lepiej rozplanować grafik pomiędzy pracowników.Co za tym idzie, towaru na sklepie (w zależności od rozpakowanej marki) jest niewiele. Większość pozostaje na magazynie. Jednakże personel stara się go uzupełniać, kiedy zostanie o to poproszony.Miejsce pracy - lada - nie jest miejscem, gdzie stoi tylko kasa. Stoi tam nierozpakowany towar, który powinien znaleźć się na magazynie, bądź na półkach, ale nie w takim miejscu!Sklep posiada własną kartę lojalnościową, z którą asortyment można kupić duuużo taniej. Także warto się zapisywać. Jest to jedyny sklep, w którym tak dba się o swoich klientów.Ogółem, gdyby towar był na bieżąco rozpakowywany i umieszczany na półkach to nie miałabym zastrzeżeń. Obsługa bardzo sympatyczna. Zawsze tam będę wracać.