Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: Zacznijmy od tego, że przed dostaniem menu w Sphinx'ie w Arkadii często (szczególnie w weekendy) należy odstać w kolejce do kilkunastu minut. Już w tym momencie kelnerzy wypadają bardzo dobrze, ponieważ od razu pytają ile miejsc przy stole jest potrzebnych, informują ile czasu może potrwać oczekiwanie na stolik, przepraszają że klient musi stać w kolejce. Za każdym razem wskazują wolny stolik, natychmiastowo otrzymuje się menu. Dają czas na zastanowienie, nie "krążą" wokół stolika z notatnikiem. Do szybkości obsługi nie mam większych zarzutów, choć mogłaby być odrobinę szybsza. Nigdy nie spotkałem się z sytuacją, żeby któryś z kelnerów nie zapytał się czy wszystko jest w porządku, czy czegoś nie potrzeba. Poza tym, z tego co zauważyłem nieźle posługują się językiem angielskim, sprawnie obsługując cudzoziemców.