Opinia użytkownika: Agnieszka_3914
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Telefony z telekomunikacji i banków są przez nas odbierane niechętnie. Kiedy mój telefon zadzwonił i w końcu odebrałam usłyszałam melodyjkę, zamiast konsultanta. Zanim konsultant połączył się ze mną byłam podirytowana. Osoba, która dzwoni powinna zabiegać o kontakt ze mną. Dlaczego mam czekać na rozmowę z konsultantem, jeżeli to on do mnie dzwoni? Pani z którą rozmawiałam ewidentnie nie była pracownikiem banku, a Call Center. Oczywiście była miła, uprzejma, ale nie miała podstawowych informacji o mnie. Znane wszystkim 3x NIE nie poskutkowało, Pani brnęła chcąc sprzedać mi wspaniałą opcje karty. Kiedy odmówiłam zapytała "Nie chciałaby Pani 800 zł za darmo?" kiedy odpowiedziałam, że nie powiedziała " Wątpię, że by Pani nie chciała". Konsultant nie umiał wybrnąć, był sztuczny i przesadnie miły, a kiedy został wytrącony z równowagi zachował się niegrzecznie. Nie pozostało mi nic innego jak się rozłączyć.