Opinia użytkownika: szabelka
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Przedłużałem umowę abonamentową (o tym w innej opinii). Tak mi się (wówczas) spodobała oferta że postanowiłem przenieść numer żony z karty na abonament. To był największy błąd jaki uczyniłem. Jako młodzi ludzie bardzo cenimy sobie możliwość korzystania z internetu w telefonie. A jako abonent Orange Free Net mogłem współdzielić limit transferu z modemu na telefonie. Kiedy podpisywałem umowę zapewniano mnie że wszystkie przypisane do konta numery będą mogły współdzielić internet. W praktyce okazało się że zarówno na nowym przedłużonym abonamencie swoim, jak i nowo podpisanym żony - za internet są pobierane opłaty. Niestety Orange nie przyjmuje reklamacji, ogranicza się do słowa "przepraszamy" i dla nich wszystko jest ok. Choć sami przyznają że zostaliśmy wprowadzeni w błąd - dla nich wszystko jest zgodne z ich wewnętrznymi regulaminami. Niestety moje zdanie o Orange zmieniło się w ciągu miesiąca o 180 stopni. Kiedyś chwaliłem sobie współpracę - teraz już wiem, że nigdy więcej Orange... najwyższy czas zacząć kierować się tylko rozumem i nie słuchać ani trochę serca... oczywiście dalszy przebieg reklamacji zależy od stanowisk UOKiK oraz Rzecznika praw konsumentów.