Opinia użytkownika: szabelka
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Niestety mimo wieloletniego korzystania z sieci Orange muszę wystawić maksymalnie negatywną ocenę. Do tej pory współpracę z operatorem oceniałem wzorowo. Wszystko pękło niczym mydlana bańka podczas przedłużenia umowy. Przedstawiona przez telefon oferta okazała się niezgodna z rzeczywistością. Zostałem świadomie przez konsultanta wprowadzony w błąd. Sprawa dotyczyła współdzielenia pakietu Orange Free Net na numerach komórkowych. Dotychczas operator nie pobierał ode mnie żadnych opłat za użytkowanie internetu przez telefon (mam umowę dodatkową umowę na internet mobilny). Podczas przedstawiania oferty przez konsultanta wyraźnie zaznaczyłem że chcę aby to działało jak do tej pory, konsultant zagwarantował że tak to będzie działało. Tymczasem okazało się w praktyce że na nowym abonamencie nie mogę użytkować internetu bezpłatnie, są za to dodatkowe opłaty. Złożyłem reklamację, zweryfikowano zapis rozmowy, stwierdzono że faktycznie konsultant nie działał zgodnie ze "standardami orange", że wprowadził mnie w błąd. I co? Usłyszałem "przepraszamy"; ale dalej: "oferta przedstawiona telefonicznie nie jest wiążąca", "(...)więc sprawę uważamy za zamkniętą". Nikt nie pofatygował się aby zaproponować mi nową ofertę ani w jakikolwiek sposób rozwiązać spór. Słowem: ODRADZAM PRZEDŁUŻANIE UMOWY Z ORANGE.. Niestety to działa tylko jednorazowo. Jak się to rozwinie dalej - czekam na odpowiedzi od Rzecznika praw konsumenta oraz UOKiK. Trochę mi będzie szkoda rozstawać się z Orange - kiedyś było super - teraz firma sięga dna...