Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Kończyła mi się umowa na abonament telewizyjny i internet, skontaktował się ze mną konsultant i zaoferował zwiększenie usług w prawie tej samej cenie jak dotychczas w zamian za przedłużenie umowy przeze mnie. Zgodziłam się bo oferta w miarę mi odpowiadała. Aby dokonać podłączenia trzeba było umówić się na konkretny dzień i godzinę co uczyniliśmy. Niestety tego dnia bezskutecznie czekałam prawie 5 h na montera, który i tak nie przyszedł ( w międzyczasie 2 razy po 10 min dzwoniłam na infolinię gdzie zapewniali, że jeszcze ktoś przyjdzie). W końcu ktoś się skontaktował ze mną dnia następnego i umówił się na kolejny dzień na co przystałam bo nie miałam wyjścia ale złożyłam reklamacje by przynajmniej nie płacić 70 zł za podłączenie które było wykonane nie w terminie. W odpowiedzi na reklamację otrzymała informację, że monter był ale nikogo nie zastał w domu co jest kłamstwem bo oprócz mnie był mąż, dzieci i mama. Więc jeszcze raz napisałam przestawiając im świadków, że byliśmy w domu a do tego kazałam im sprawdzić rozmowy z infolinie. Przyznali mi rację i przyznali odszkodowanie z moje stracone 5 h czekania, 20 min na infolinii - 4zł. Firma najgorsza jaką chyba znam - jak czekali na podpisanie umowy to byli mili - jak już po to wyszła prawdziwa natura.