Opinia użytkownika: Paulina_1500
Dotycząca firmy: Bershka
Treść opinii: W dniu 12.07.14r ok godziny 18, odwiedziłam sklep odzieżowy marki Bershka. Po znalezieniu interesującej mnie odzieży (bluzka dzianinowa, w promocji) udałam się do przymierzalni. Zostałam zapytana o wnoszoną ilość sztuk ubrań i poproszona o przyłożenie torebki do urządzenia zabezpieczającego przed kradzieżą. Po wyjściu z kabiny zapytałam Pani o dostępność rozmiaru M. Pani poinformowała mnie o tym, że powinien znajdować się na sali. Udałam się na sale, gdzie zapytałam Pani układającej ubrania (osoba ucząca się), niestety nie mogła odpowiedzieć na moje pytanie bo nie wiedziała gdzie może znaleźć taki model bluzki. Przejawiała chęć pomocy. Podziękowałam, udałam się do kasy. Zauważyłam, że bluzka jest uszkodzona (dziura). Przy kasie zostałam przywitana, zapytałam Panią sprzedającą o dostępność drugiej sztuki, niestety nie było. Zapytałam również o możliwość obniżenia ceny, ze względu na widniejące uszkodzenie. Sprzedająca odmówiła, tłumacząc, że ich firma nie praktykuje dawania zniżek. Poprosiłam o zapisanie informacji o uszkodzeniu na paragonie (w celu oddania, kiedy krawcowa nie podejmie się naprawienia bluzki) w tym wypadku Pani sprzedająca również odmówiła, mówiąc , że w momencie napisania czegokolwiek ważność dokumentu zakupu jakim jest paragon, traci swoją wartość. Podziękowałam za produkt. Zostałam pożegnana.