Opinia użytkownika: Paulina_1500
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: W dniu 12.07.14, ok. godziny 19 odwiedziłam sklep kosmetyczny Yves Rocher znajdujący się w Galerii Handlowej Bonarka City Center w Krakowie. Wchodząc do sklepu nie zostałam przywitana w żaden sposób, Panie sprzedające (2 osoby) popatrzyły się tylko w moją stronę. Przy kasie była jedna klientka. Byłam zainteresowana kupnem podkładu do twarzy. Po ok. 3 minutach podeszła do mnie Pani (osoba ucząca się) z pytaniem czy może mi pomóc. Poprosiłam o próbkę kosmetyku w celu sprawdzenia odcienia i działania. Niestety sprzedająca nie posiadała próbki, ale zaproponowała przełożenie małej ilości kosmetyku do foliowej torebeczki. Nie odpowiedziała na wszystkie moje pytania m.in. jak zachowuje się kosmetyk na cerze mieszanej, czy ciemnieje podczas upływu czasu, dlatego zapytała koleżanki (pracownik ze stażem) i podeszła do mnie jeszcze raz odpowiadając na moje wątpliwości. Podziękowałam za poradę i próbkę. Pani zaprosiła ponownie do odwiedzenia sklepu i zachęciła do przetestowania kosmetyku. Zostałam pożegnana.