Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Rankiem, tego dnia zamieściłam opinia po dokonanych, kilka dni wcześnie zakupach w sklepie Kaufland. Nie raz zamieszczałam już takie wpisy i zawsze ”sieć sklepowa” reagowała na nie swoim komentarzem, skierowanym personalnie do zamieszczonego wpisu, nie jakimś stałym, lakonicznym, automatycznie zamieszczanym komentarzem. Dziękuję Wam za to, to bezdyskusyjny dowód, że zależy Wam na wysokim poziomie funkcjonowania Kauflandu na rynku. Należycie do tych nielicznych firm, które profesjonalnie reagują na opinie/odczucia klienta. Mam dość bogaty zasób opinii, jednak reakcje na nie są jak ”kropla w morzu”. Nie, żebym się skarżyła, bo nie o to mi chodzi, ale dla mnie to dowód, że bardzo poważnie, w pełni profesjonalnie traktujecie swoje istnienie na rynku handlowym, Wasza pozycja w rankingu Gwiazd Jakości Obsługi 2014 jest zasłużona. Dziękuję Wam za szybką/natychmiastową reakcję, personalnie na moją opinię (dzień jej zamieszczenia), poczułam "mały" żal/niedosyt, że w moim miasteczku nie ma sklepu Waszej sieci, jednak to inna sprawa, bez znaczenia dla tej refleksji.