Opinia użytkownika: ania2330
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Obsługę w sklepie Biedronka oceniam bardzo dobrze. Za każdym razem, gdy mam jakieś pytanie i zwrócę się do pracownika, zawsze życzliwie mi odpowie, zaprowadzi na miejsce i poda wszystko do ręki. Ostatnio byłam w takiej sytuacji, że w niedzielę (22.06) będąc w sklepie widziałam, że są do kupienia Atlasy samochodowe. Byłam pewna, że w tygodniu jeszcze będą, więc nie kupiłam go. Jednak udając się w środę do sklepu rozczarowałam się, gdyż nigdzie go nie było na sklepie.. Przejrzałam wszystkie książki i nie było ani jednego. Byłam pewna, że wszystko rozkupiono, ponieważ nie były drogie. Ale doszłam do wniosku, że spytam pracownika sklepu. Podeszłam do wejścia na magazyn i Pani Małgorzata podeszła do mnie. Powiedziałam jej, że szukam Atlasu i w niedziele jeszcze były, a dziś nie ma..Pani Małgorzata powiedziała, że one są tylko już spakowane do zwrotu. Ale była tak miła, ponieważ widziała, że mi na nim zależy ( miał być na prezent ), więc wyjęłam mi jeden i powiedziała, że zwróci uwagę, że jednego wyjęła. Podziękowałam jej bardzo i zadowolonym krokiem ruszyłam do kasy. Bardzo jestem zadowolona z obsługi, ponieważ w takiej sytuacji nie każdemu chciałoby się rozrywać folii, aby wyjąć jeden Atlas :)