Opinia użytkownika: Magdalena_2885
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Udałam się do placówki Cyfrowego Polsatu w celu wyjaśnienia sprawy otrzymanego przeze mnie pisma w sprawie zawartej między mną a Cyfrowym Polsatem umowy. Gdy weszłam do placówki przede mną była jedna osoba, usiadłam więc aby zaczekać. Na miejscu był jeden pracownik. Nadeszła moja kolej, podeszłam do biurka usiadłam i przedstawiłam sprawę. Na moje pytanie "dlaczego otrzymałam pismo na stary adres pomimo aktualizowania swoich danych kilkakrotnie" pracownik placówki popatrzył się na mnie ze zdziwieniem i odpowiedział "skąd ja to mogę wiedzieć, pewnie w bazie mają burdel". Nie drążyłam dalej bo widziałam że dalsza rozmowa nie ma sensu. Dodam że klientem Cyfrowego Polsatu jestem już od około 6 lat. Brak kompetencji i zrozumienia dla klienta.